Trwa ładowanie proszę czekać ...
Założenie własnego sklepu internetowego może wydawać się obecnie łatwym zadaniem. Sklepy online powstają przecież jak grzyby po deszczu. Jeżeli jednak pragniemy, aby nasz biznes przetrwał...
Postawiłeś na nogi własny e-biznes, straciłeś mnóstwo nerwów przy tym, wybrałeś platformę sklepową, wybrałeś nazwę i asortyment, zintegrowałeś się z hurtowniami i najważniejszymi...
Według badań przeprowadzony w 2013 roku przez European Trusted Brands 59 % polskich konsumentów kupujących w sklepach internetowych jest skłonna zapłacić więcej za pozytywne doświadczenia...
Badania Triggered Messaging wykazały, że 61 % kupujących porzuca swój koszyk w sklepie internetowym nie finalizując zakupów. To lwia część naszych klientów, dlatego aby ich odzyskać trzeba...
Błędy w obsłudze klienta zazwyczaj biorą się z rutyny i mechanicznego odpowiadania na zapytania. Brakuje pozytywnej energii, chęci do pracy i szybkiej reakcji, a przecież to kontakt z...
Przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy ma obowiązek informowania Klientów o wielu aspektach swojej działalności. Trzeba spełnić te obowiązki, aby nasza firma działała legalnie. O czym...
Od 25 grudnia 2014 roku zacznie obowiązywać nowa ustawa o prawach konsumenta. Nakłada ona nowe obowiązki na właścicieli e-sklepów, szczególnie te informacyjne. Trzeba więcej informować...
Zakładając sklep internetowy warto zainteresować się środowiskiem e-commerce wcześniej. Trzeba rozeznać się w najważniejszych aspektach prowadzenia e-firmy, konkurencji i promocji, aby...
Nadszedł moment, w którym stwierdzasz, że nasz ojczysty rynek to za mało dla twojej firmy? Że potrzebujesz otworzyć się na nowe kraje i nowe języki. Myślisz, że twoje produkty przydadzą...